Mistä löytyy Ilkka- ja Vaasa-lehdet touko- ja kesäkuulta 1939?

Kysytty

Mistä löytyy Ilkka- ja Vaasa-lehdet touko- ja kesäkuulta 1939?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilkka- ja Vaasa-lehtien numerot tuolta ajalta on mikrofilmattu ja niitä voi tulla Seinäjoen pääkirjastoon lukemaan mikrofilminlukulaitteella. Laitteille voi varata aikoja puhelinnumerosta 06 416 2638. Varatessa aikaa kannattaa mainita, jos tarvitsee opastusta laitteen käyttöön tai jos haluaako ottaa mikrofilmeistä kopioita.

0 ääntä

Kommentit