Otsikko
Mistä löytyisi tietoa: televisiossa esitetty monologi jonka Emmi Jurkka esittää, istuu kiikkutuolissa ja puhuu puhelimessa. On ollut ehkä taloudenhoitajana…

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa:
televisiossa esitetty monologi jonka Emmi Jurkka esittää, istuu kiikkutuolissa ja puhuu puhelimessa. On ollut ehkä taloudenhoitajana jossain ja suhde isäntään, josta lapsi!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseessä on varmaankin Emmi Jurkan esittämä Hilda Husso elokuvassa Kun on tunteet. Elokuvasta löytyy tietoja esim. sivulta http://yle.fi/teema/tv-arkisto/id14386.html
Monologi taas löytyy Maria Jotunin teoksista, esim. Novelleja, Novelleja ja muuta proosaa, Maria Jotunin ihmisiä.