Pystyykö kirjastosta varaamaan tietokoneen käyttöönsä opiskeluasioihin liittyen?

Kysytty

Pystyykö kirjastosta varaamaan tietokoneen käyttöönsä opiskeluasioihin liittyen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun pääkirjastossa ei ole varattavia tietokoneita. Koneilla voi olla 15 min tai yksi tunti kerrallaan.Tutkijanhuoneita voi varata opiskelutarkoitukseen, niihin on pieni kuukausimaksu (56 €), mutta niissä ei ole tietokonetta varustuksena. Ryhmätyöhuone Opinpesässä on käytössä tietokone, ja sitä voivat myös yksityishenkilöt varata maksutta opiskelutarkoituksiin. Ks. http://vaarakirjastot.fi/paakirjaston-tilat .