Mistä löytyisi tietoa joulun vietosta eri maissa ja eri kulttuureissa?

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa joulun vietosta eri maissa ja eri kulttuureissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa osoitteesta
http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_form2&sesid=1068199612
löydät paljon eri maiden joulunviettoa koskevaa kirjallisuutta. Esimerkkinä voisi mainita Vuorenjuuri, Helena: Hyvää joulua, Merenkylä, Liisa: Joulukontti ja Vuolio, Kaisu: Suomalainen joulu".

Joistakin maista voi löytyä aineistoa yhdistämällä asiasana "joulu" maan nimeen, kuten esim.
"Iso-Britannia".