Mistä löytyisi sanat ja nuotit lauluun "Minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa. Minä sen takia tykkään, minä sen takia tykkään, sen takia tykkään…

Kysytty

Mistä löytyisi sanat ja nuotit lauluun "Minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa. Minä sen takia tykkään, minä sen takia tykkään, sen takia tykkään opettajasta kun hän on niin reilu." ? Lauloimme sitä keskikoulussa joskus 1970-luvun alkuvuosina. Sanat ovat kyllä aika hyvin mielessä, mutta nekin olisi mukava löytää kokonaisuudessaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi laulun nimi on Laulan opettajistani. Sen on säveltänyt Ilkka Kuusisto, kuten arvelitkin, mutta se ei ole osa laajemmasta teoksesta vaan erillinen kuorolaulu.

Nuotti ja/tai cd-levy/c-kasetti/LP-levy löytyy joistakin kirjastoista Suomessa ja ne ovat saatavissa kaukolainaksi oman kirjastosi kautta. Internet-sivulta monihaku.kirjastot.fi voit itsekin katsoa, miltä äänitteiltä ja mistä kirjastoista laulu löytyy.

13 ääntä

Kommentit

Minä tykkään käydä koulua, on musikaali vuodelta -69 muistaakseni ja sai ensi esityksen Puotilan kansakoululla kuoron esittämänä johtajana Pekka Jalas. Tieto mustinvarainen, mutta faktat on koulu, ennen vuotta 1970, lauloin itse kuorossa joten...
Sanat:
minä tykkään käydä koulua
Minä tykkään laulaa
Toisto
Minä sen takia tykkään, minä sen takia tykkään,
Sen takia tykkään opettajasta, kerran hän opettaa Laukaan: so mi do do re re mi fa sol
so mi do do re do re mi do do do

My english teacher is very nice
She is very young
She has glasses and her hair is red
Her boots are blue
I like her very much

Meidän opettajalla on silmälasit
Ja melkein aina - vetoketju
Joskus hän tekee pieniä virheitä, mutta se ei haittaa
Kyllä lapset ne korjaavat

Minä tykkään käydä koulua, on musikaali vuodelta -69 muistaakseni ja sai ensi esityksen Puotilan kansakoululla kuoron esittämänä johtajana Pekka Jalas. Tieto mustinvarainen, mutta faktat on koulu, ennen vuotta 1970, lauloin itse kuorossa joten...
Sanat:
minä tykkään käydä koulua
Minä tykkään laulaa
Toisto
Minä sen takia tykkään, minä sen takia tykkään,
Sen takia tykkään opettajasta, kerran hän opettaa Laukaan: so mi do do re re mi fa sol
so mi do do re do re mi do do do

My english teacher is very nice
She is very young
She has glasses and her hair is red
Her boots are blue
I like her very much

Meidän opettajalla on silmälasit
Ja melkein aina - vetoketju
Joskus hän tekee pieniä virheitä, mutta se ei haittaa
Kyllä lapset ne korjaavat

Aijjuu ja vielä, säveltäjä oli kanskoulun oppilas, miespuolinen.. valitettavasti nimeä en muista