Mistä löytyisi nuotti Tommy Tabermannin runoon "Minä haluaisin" sävelletystä laulusta? Tai kuka on säveltäjä?

Kysytty

Mistä löytyisi nuotti Tommy Tabermannin runoon "Minä haluaisin" sävelletystä laulusta? Tai kuka on säveltäjä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toni Edelmann on säveltänyt Tommy Tabermannin runon Minä haluaisin. Laulun sanat ja nuotti sisältyvät teokseen Niitylle minä sinut veisin (2012).

Voit tarkistaa Helmet-haulla teoksen saatavuuden pääkaupunkiseudun kirjastoissa.

https://www.helmet.fi/fi-FI