Otsikko
Mistä löytyisi nuotti sua ilman

Kysytty

mistä löytyisi nuotti sua ilman

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sua ilman on Marino Marinin säveltämä ja alkuperäiseltä italiankieliseltä nimeltään Non ha´piu luce il mondo. Suomenkielisenä se löytyy edellämainitulla nimellä Sua ilman sekä myös nimellä
Jos lähdet. Kappaleen on levyttänyt useampikin artisti, mutta nuottina sitä ei löytynyt kovin monesta julkaisusta. Kuitenkin Kansalliskirjastosta se löytyy nimellä Jos lähdet (= Non ha´piu luce il mondo) ja se on sieltä kaukolainattavissa omaan kirjastoon.

3 ääntä

Kommentit

Korjauksena mainittakoon, että Kansalliskirjasto ei valitettavasti kaukolainaa tai kotilainaa nuotteja, tai äänitteitä, tai muutakaan kansalliskokoelmaa. Nuotin voi tilata lukusalilainaan Kansalliskirjaston omaan lukusaliin.