Otsikko
Mistä löytyisi nuotteja trumpetille Ossi Runteen levylle Kultaisen trumpetin laulu? Edes näihin: Mona Lisa, Helmenkalastajat, Kultaisen trumpetin laulu ja…

Kysytty

Mistä löytyisi nuotteja trumpetille Ossi Runteen levylle Kultaisen trumpetin laulu? Edes näihin: Mona Lisa, Helmenkalastajat, Kultaisen trumpetin laulu ja Mustalaistrumpetti laulaa?

Vastaus

Vastattu

Tähän Ossi Runteen levyyn tai Ossi Runteen sovituksiin kappaleista ei löytynyt nuotteja. Muita Runteen sovituksia löytyy, mutta ne eivät ole trumpettinuotteja.

Mainitsemianne kappaleita löytyy nuottijulkaisuista, mutta vain Mona Lisa trumpettinuottina seuraavista:

Trumpetklassiker, Nuotti, Steenberg, Odd ; Rindal, Kjetil ; Widestrand, Anders. 2001
101 most beautiful songs. Trumpet, Nuotti, 2020
Näitä nuotteja on saatavilla useammassa kirjastossa.

Valitettavasti en löytänyt trumpettinuottia Mustalaistrumpetti laulaa -kappaleeseen ja Helmenkalastajat -aariaan. Muita nuotteja on Mustalaistrumpetti laulaa  ja Helmenkalastajat.

Kappale Kultaisen trumpetin laulu, Song of the golden trumpet Nuotti . Laudan, Stanley, säveltäjä ; Kullervo, 1922-1996,, sanoittaja ; Farley, Melville, säveltäjä ; Gilbert, Ted, säveltäjä ; Collins, Ray, sanoittaja ; Kullervo, 1922-1996,, sanoittaja. Musiikki Fazer [1954]. Nuotissa on lauluääni, kosketinsoitin ja sointumerkit. Sitä on vain Kansalliskirjastossa ja Musiikkiarkistossa.

Tein haut Finna.fi:ssä, josta löytyvät yleisten kirjastojen lisäksi Kansalliskirjaston, yliopistokirjastojen (Taideyliopiston) ja musiikkiarkiston aineistot

Makupalat.fi:n on koottu e-nuottijulkaisuja, niidenkään joukossa ei varmaankaan ole Ossi Runteen trumpettisovituksia, mutta ehkä jotain muuta.