Etsin nuotteja vanhaan venäläiseen kehtolauluun eikä internetin maailmasta tahdo löytyä. Osaisitteko auttaa. Ote sanoista menee jotenkin näin: "uinu mun…

Kysytty

Hei!

Etsin nuotteja vanhaan venäläiseen kehtolauluun eikä internetin maailmasta tahdo löytyä. Osaisitteko auttaa. Ote sanoista menee jotenkin näin: "uinu mun lapseni pilttini pieni, tyynylle paina jo pää".
Jotenkin muistelin sen olevan pinkissä Lasten toivelaulukirjassa, mutta en löytänyt netistä sille sisällyslyetteloa. Saattaa toki olla ettei se ollut edes kyseisessä teoksessa. Palailkaahan siis asiaan, jos jotain vastausta ongelmaan keksitte.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matvei Blanterin säveltämän Kehtolaulun (Kolybelnaja) nuotit löytyvät ainakin seuraavista kokoelmista:
Lasten oma toivelaulukirja (F-Kustannus, 2007)
Suuri toivelaulukirja : Lastenlauluja (Warner/Chappell Music Finland, 2000)
Suuri lastenlaulukirja 2 (F-Kustannus, 2002 ja 1986)
Lasten kultainen laulukirja 2 (Fazer Musiikki, 1993)
Kansan laulukirja (Kansankulttuuri, 1974)

Teosten saatavuuden voi tarkistaa HelMet-verkkokirjastosta http://www.helmet.fi/