Otsikko
Mistä löytyisi nuotit lauluun Kauniin kuoleman maa

Kysytty

Mistä löytyisi nuotit lauluun Kauniin kuoleman maa?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee Jukka Linkolan säveltämä ja Jukka Virtasen sanoittama laulu heidän Peter Pan -musikaalistaan. Valitettavasti suomalaisten kirjastojen kokoelmista ei löytynyt laulun nuottia. Taideyliopiston Sörnäisten kampuskirjastosta löytyisi näytelmämoniste kyseisestä musikaalista (monisteen sisällöstä ei ole tarkkaa tietoa):
https://www.finna.fi/Record/uniarts_print.99805174206249?sid=4702995140