Otsikko
Onko Petri Laaksosen In memoriam - levyn kappaleista saatavissa nuotteja?

Kysytty

Hei, onko Petri Laaksosen In memoriam - levyn kappaleista saatavissa nuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista albumin lauluista löytyy nuottijulkaisu:

Hyvää matkaa (Juhlalaulut, Juhlien toivelaulut, Parhaat hengelliset laulut, Viihdesävelmiä, Suuri toivelaulukirja - Toivotuimmat ja Janoinen sydän)

Ota hänet vastaan (100 kauneinta laulua, Suuri toivelaulukirja 16, Sydämeni laulut, Messulauluja ja Saavu valo)

Täällä Pohjantähden alla (tämä laulu löytyy kymmenistä eri kokoelmista, esimerkiksi Suuri toivelaulukirja 10).

Muita albumin lauluja ei ainakaan toistaiseksi ole julkaistu nuottina.

Heikki Poroila

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kirja In Memoriam -albumin lauluista ja muista Petri Laaksosen saman teeman lauluista julkaistaan 2.10.2018. (Yhteiskustannus, Kirkkomusiikkiliitto - SKUL)