Mistä löytyisi Hiljaisuus-laulun nuotit? Sanat ovat Eino Leinon ja sävel Tapani Peltoniemen.

Kysytty

Mistä löytyisi Hiljaisuus-laulun nuotit? Sanat ovat Eino Leinon ja sävel Tapani Peltoniemen.
Alkaa näin: Mitä on tämä tuoksu mun ympärilläin, mitä on tämä hiljaisuus...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotit Tapani Peltoniemen sävellykseen nimeltä Hiljaisuus löytyvät kirjasta Tapani Peltoniemi: Nuottikirja (ISBN 952-90-5706-7). Nuottikirjaa ei ole saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoissa, mutta voit tehdä kaukolainapyynnön lähikirjastossasi.

Samasta Eino Leinon runosta on olemassa myös Heikki Sarmannon tekemä sävellys nimellä Rauha. Kappaleen nuotit löytyvät esimerkiksi kirjasta Pohjoisia kuvia : kahdeksan laulua sekakuorolle. Tätä kirjaa on saatavilla pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista.

3 ääntä

Kommentit

Tiedoksi ilmoitan, että Tapani Peltoniemen säveltämässä HILJAISUUS -kappaleessa on yksi säkeistö enemmän kuin muitten säveltämissä. Säveltäjä itse on Leinon säätiön luvalla kirjoittanut sen. Olen säveltäjän musiikkisihteeri ja kauttani voi tilata ko. nuottikirjaa ja uudempiakin nuotteja sekä kaikkea hänen tuotantoaan.