Mistä löytyisi eri vuosikymmeniltä suosituimpia koululauluja. Kirjoissa jotka löysin, ei otettu kantaaa millä vuosikymmenellä ko. laulua on laulettu ja mitkä…

Kysytty

Mistä löytyisi eri vuosikymmeniltä suosituimpia koululauluja. Kirjoissa jotka löysin, ei otettu kantaaa millä vuosikymmenellä ko. laulua on laulettu ja mitkä olivat minkäkin vuosikymmenen suosituimpia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Timo Leskelän toimittamiin kirjoihin Kultaiset koululaulut vanhoilta ajoilta (2008) ja Kultaiset koululaulut 70-luvulta nykypäivään (2009) on tosiaan koottu suuri määrä kouluissa laulettuja lauluja vuosikymmenten ajalta.

Espoon kaupunginmuseon mukaan lauluja ei kuitenkaan ole tämän tarkemmin ryhmitelty vuoden tai suositummuuden mukaan.