Mistä löytäisin tietoa aiheesta: Ethnocentric, polycentric and geocentric attitudes; the differencies between them and advantages and disadventages of them…

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa aiheesta: Ethnocentric, polycentric and geocentric attitudes;
the differencies between them and advantages and disadventages of them giving examples. Kirjoitan aiheesta kymmenen sivun tutkielmaa kouluuni. Olen etsinyt internetistä tietoa, mutta sitä oli heikonlaisesti. Kirjoja en löydä aiheesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheeseesi sopiva Kaupunginkirjastojen työasemilla on käytettävissä EBSCO-tietokanta jossa on viitteitä ja full text tietueita englannin kielisistä artikkeleista. Helsingin kaupunginkirjastossa on käytössä EBSCOsta on yleisille kirjastoille tehty versio, aiheeseen voit perehtyä syvemmin tutkimalla yliopiston kirjaston EBSCO-tietokantaa. Tätä palvelua pääset käyttämään kirjaston koneilta, käytin hakusanoina ethnocentric, polycentric ja geocentric, jokaista niitä erikseen ja jokaisesta aihealueesta löytyi artikkeleja.

Voit myös pyrkiä etsimään aiheesta laajemmin Pääkaupunkiseudun yhteisestä Plussa-aineistohausta http://www.libplussa.fi/ Laita hakusanoiksi vaikkapa kulttuurienvälinen tutkimus ja valitse englanninkieliset teokset.

Kannattaa ehkä tarkistaa myös seuraava:
KANSATIETEEN JA KULTTUURIANTROPOLOGIAN KIRJASTO
Etnologiska institutionen Department of Ethnology Osoite: Unionink. 38:aan PL 3
00014 Helsingin yliopisto Puhelin: *09-1911, Avoinna: Ma-pe 8-20, la 9-14 (ma-pe 9-14)
Käyttöoikeus: Käyttöoikeus alan opiskelijoilla ja tutkijoilla