Mistä löytää tietoa mustastaleskestä, se on hämäkki ja tarvitsisin siitä tietoa koska teen koulussa esitelmän siitä. Tarvitsisin kuvia ja tietoa.

Kysytty

Mistä löytää tietoa mustastaleskestä, se on hämäkki ja tarvitsisin siitä tietoa koska teen koulussa esitelmän siitä. Tarvitsisin kuvia ja tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämähäkeistä, ja erityisesti mustasta leskestä, löydät sekä tietoa että kuvia esimerkiksi seuraavista kirjoista:
- Selkärangattomat (Maailman luonto: eläimet: 5)
- Kodin suuri eläinkirja 6
- Preston-Mafham: Spiders of the world
- Schenk: Eläinmaailman ihmeet
- Zoo: suuri eläinkirja 6 (Selkärangattomat)
Myös muista eläin- ja hyönteiskirjoista saatat löytää lisätietoa, kysy rohkeasti apua oman kirjastosi henkilökunnalta.

Internetistä voisit etsiä vaikkapa Makupalat-linkkikirjaston kautta ( osoitteessa http://www.htk.fi/kirjasto/cool2.htm ). Kovin paljon suomenkielistä aineistoa ei taida kylläkään löytyä....