Mistä löytää Hämeenlinnan puhelinluettelon vuodelta 1995?

Kysytty

Mistä löytää Hämeenlinnan puhelinluettelon vuodelta 1995?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kotiseutukokoelmassa on Hämeenlinnan puhelinluettelot 1977 alkaen. Osa puhelinluettelot on merkitty verkkokirjastoon https://www.vanamokirjastot.fi/search?fGenre=puhelinluettelot Myös vuoden 1995 puhelinluettelo löytyy siis meiltä, ja voit pyytää sen käyttöösi pääkirjaston neuvonnasta.

1 ääntä

Kommentit

Vanhoja puhelinnluetteloita kannattaa kysyä Hämeenlinnan kaupunginkirjaston pääkirjaston neuvonnasta.