Etsin vanhoja Turun puhelinluetteloita 70-luvun alusta lähtien joista saisi talteen Turun karttasivut. Teen turkimustyötä kaupunkikuvan muuttumisesta…

Kysytty

Etsin vanhoja Turun puhelinluetteloita 70-luvun alusta lähtien joista saisi talteen Turun karttasivut. Teen turkimustyötä kaupunkikuvan muuttumisesta. Puhelinyhtiöllä kuulemma ei noita vanhoja Turun karttoja enää ole tallella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun vanhoja puhelinluetteloita löytyy Turun kaupunginkirjaston maakuntaosaston varastosta. Kaikki luettelot löytyvät 1960-luvulta alkaen mutta sitä vanhempiakin löytyy, vanhin v. 1905. Voit mennä käsikirjastoon tilaamaan haluamasi puhelinluettolot ja saat ne sinne tutkittavaksesi. Niitä ei voi lainata.