Mistä löydän vanhoja matkailualan lehtiä kuten Matkalehti, Matkaopas, Ikkunapaikka ja Mondo? Koko ilmestymishistorian ajalta. Helmetin mukaan hyllyssä on vain…

Kysytty

Mistä löydän vanhoja matkailualan lehtiä kuten Matkalehti, Matkaopas, Ikkunapaikka ja Mondo? Koko ilmestymishistorian ajalta. Helmetin mukaan hyllyssä on vain parin vuoden ajalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näistä lehdistä löytyy tosiaan vain uusimmat kappaleet HelMet-kirjastoista. Myöskään lehtivarastossamme ei ollut näitä lehtiä. Lehtiä voi kysellä Kansalliskirjastosta. Neuvontaa saa täältä: kk-palvelu (at) helsinki.fi tai puhelin (09) 191 23196.

Myös Kuopion varastokirjastosta voi löytyä kappaleita. Esimerkiksi Ikkunapaikka-lehteä löytyy sieltä. Pitäisi kuitenkin tietää tarkemmin lehden numero, niin lähikirjasto voi tehdä kaukovarauksen. Kaukopalvelupyynnön voi tehdä myös itse täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu