Mistä löydän tietoa kirjailija Christine Nöstlingeristä? Hän on kirjoittanut kirjan "Onko koira kotona?"

Kysytty

Mistä löydän tietoa kirjailija Christine Nöstlingeristä? Hän on kirjoittanut kirjan "Onko koira kotona?"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Christine Nöstlinger on itävaltalainen kirjailijatar.
Löydät hänestä suomeksi tietoa seuraavista kirjoista:
* Ulkomaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita. 1997.
* Koski: Ulkomaisia satu- ja kuvakirjailijoita, eli, Kuka loi Lorinalätyn. 1998.

Kirjastosta voit tiedustella Kirjastolehden numeroa 7-8 vuodelta 1996. Lehdessä on Christine Nöstlingerin haastattelu.

Internetin kautta voisit kokeilla vaikkapa seuraavaa osoitetta:
https://www.kirjasampo.fi