Otsikko
Onko Nea sarjan tekijällä, Merja Jalolla omia sivuja, joilla voisi käydä katsomassa muita hänen kirjoittamiaan kirjoja?? Kävin katsomassa Otavan sivuilla, joka…

Kysytty

Hei! Onko Nea sarjan tekijällä, Merja Jalolla omia sivuja, joilla voisi käydä katsomassa muita hänen kirjoittamiaan kirjoja?? Kävin katsomassa Otavan sivuilla, joka oli kustantanut tämän kyseisen sarjan, enkä löytänyt sieltä mitään Merja Jalosta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merja Jalosta voit kysyä lisätietoja myös kustantaja Kariston nettisivuilta osoitteesta: http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/kirjailijat/?aid=348&….
Hänestä löytyy hyvä esittely teosluetteloineen hakuteoksesta Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 3 s. 89-94. Kirja löytyy tietokirjaluokasta 86.1 meidän kirjastossamme.
Päivi Oikkonen/Lappeenrannan maakuntakirjaston lasten- ja nuortenosasto