Tahtoisin tietoa Astrid Lindgrenin elämästä...löytyykö?Asun Riihimäellä,ja toivoisin,että jos se on kirja,niin saisin sen Riihimäen kirjastosta.Kiitos.

Kysytty

Tahtoisin tietoa Astrid Lindgrenin elämästä...löytyykö kirjoja? Asun Riihimäellä,ja toivoisin, että jos se on kirja, niin saisin sen Riihimäen kirjastosta. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Astrid Lindgrenistä on kirjoitettu useita kirjoja:

Andersen, Jens, Astrid Lindgren : tämä päivä, yksi elämä (suom. Kari Koski) WSOY 2015

Astrid Lindgren : elämän kuvat (toimittaja: Jacob Forsell ; teksti: Johan Erséus ; esseet: Astrid Lindgren ja Margareta Strömstedt ; suomentanut Helene Bützow), WSOY 2007

Björk, Christina Astrid Lindgrenin lapsuuden maailma / [teksti:] Christina Björk ; [kuvat:] Eva Eriksson ; suomentanut Helene Bützow WSOY 2007

Ljundgren, Kerstin: Lastenkirjailija Astrid Lindgren (1997)

Strömstedt, Margareta: Astrid Lindgren (1988).

Kirjailijan muistelmateos Lapsuuteni Smoolanti (Astrid Lindgren, Margareta Strömstedt, Jan-Hugo Norman ; [suom. Anja-Liisa Vartiainen])kertoo kirjailijan lapsuudesta ja nuoruudesta.

Sinun kannattaa vilkaista sivua https://www.astridlindgren.com/sv.