Mistä löydän kirjan Vanhan lapsen tarina? Saan sen tiedot näkyviin, mutta sijaintipaikkaa ei ole mainittu.

Kysytty

mistä löydän kirjan Vanhan lapsen tarina? Saan sen tiedot näkyviin, mutta sijaintipaikkaa ei ole mainittu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole vielä tullut HelMet-kirjastoihin. Hankintajärjestelmä kertoo, että kirjaa on tilattu ja jo saapunutkin, mutta kirjojen käsittelyssä lainattavaan kuntoon menee varmaan vielä jonkin aikaa. Kun HelMet-verkkokirjastoon ilmestyy ensimmäinen nide näkyviin, kirjan voi varata.