Otsikko
Mistä löydän hyvän määritelmän kuluttajakäyttäytymisestä?

Kysytty

Mistä löydän hyvän määritelmän kuluttajakäyttäytymisestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuluttajantutkimuslaitoksen sivulta http://www.kuluttajatutkimuskeskus.fi/
Kultu-tietokannat/sanasto löytyi määritelmä:

Kuluttajakäyttäytyminen

Kuluttajakäyttäytymistä kuvataan yleensä kuluttajan ostopäätösprosessina ja siihen liittyvinä psykologisina ja sosiaalisina tekijöinä. Näihin kuuluvat mm. havaitsemiseen, oppimiseen, asenteen muodostumiseen ja tuotemerkin valintaan liittyvät tekijät.