Mistä kohdasta minä löydän varaamaani kirjat? Eli onko ne mahdollisesti noudettavissa. Olen hukannut ne tekijät ja kirjan nimet.

Kysytty

Hei, mistä kohdasta minä löydän varaamaani kirjat? Eli onko ne mahdollisesti noudettavissa. Olen hukannut ne tekijät ja kirjan nimet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-sivun ylälaidassa on kohta Kirjaudu. Syötä avautuvaan ikkunaan kirjastokortin numerosi ja pin-koodisi. Linkki varaus-välilehdelle tulee nimesi viereen. Aineisto on noudettavissa, kun sen tilana on Odottaa noutoa.

Jos linkkiä varauksiin ei näy, varauksia ei ole voimassa. Kirjaston henkilökunta saattaa päästä kirjastojärjestelmästä katsomaan rauenneet varaukset, jos siitä ei ole mennyt muutamaa päivää kauempaa.