Mistä kirjoista saisin tietoa leijan tekemisestä. Missä kirjastossa kyseisiä kirjoja olisi hyllyssä.

Kysytty

Mistä kirjoista saisin tietoa leijan tekemisestä.
Missä kirjastossa kyseisiä kirjoja olisi hyllyssä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
löydät leijojen rakentamista koskevia kirjoja voitte etsiä pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteesta http://www.libplussa.fi kirjoittamalla kohtaan "asiasana tai luokka" leijat rakentaminen - tai leijat askartelu. Myös saatavuustiedot - eli se, missä kirjastossa ko. kirja on paikalla - täältä.

Voitte varata puhelimitse hyllyssä olevaa aineistoa joko siihen kirjastoon missä kirjaa on tai pyytää heitä lähettämään sen lähikirjastoosi. Tämä on maksutonta. Mikäli olette kiinnostunut kirjasta, joka on kaikkialta lainassa, varaus tehdään jossain kirjastossa paikanpäällä, ja silloin varausmaksu on 0.80 €.