Otsikko
Mistä kirjastosta voisin löytää nuottiteoksen Steely Dan: Complete ? Ko. teoksesta on ollut Helsingin alueen kirjastoissa yksi kappale, jota ei enää löydy.

Kysytty

Mistä kirjastosta voisin löytää nuottiteoksen Steely Dan: Complete ? Ko. teoksesta on ollut Helsingin alueen kirjastoissa yksi kappale, jota ei enää löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Steely Danin Complete -nuottikokoelma löytyy ainakin Lappeenrannan kaupunginkirjastosta. Voit jättää siitä omassa kirjastossasi kaukolainapyynnön.