Mistä kirjastosta saa Merja Jalon uusimman kirjan Rautahevonen? PS.Ois Kiva Tietää

Kysytty

Mistä kirjastosta saa Merja Jalon uusimman kirjan Rautahevonen?
PS.Ois Kiva Tietää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos on niin uusi että se ei ole vielä ehtinyt kirjastoihin. Kansalliskirjaston luettelon perusteella näyttää siltä, että se ei vielä ole julkaistu. Suomen suurten kaupunkien yleisissä kirjastoissa teos on vasta hankintavaiheessa, mutta ei vielä hyllyissä. Varmastikin sen saa kirjastoista lähiaikoina. HelMet-palvelusta http://www.helmet.fi voi kirjaa varata heti kun yksikin kappale on jossain kirjastossa, mutta ei aikaisemmin.