Mistä kirjasta löytyy Rakel Liehun runo: Istu sydämeni puolelle?

Kysytty

Mistä kirjasta löytyy Rakel Liehun runo: Istu sydämeni puolelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rakel Liehun tuotannosta ei löydy runoa, jonka nimi on "Istu sydämeni puolelle". Liehun runossa "Yksinäisyys on uskaltamista" on rivi, joka alkaa sanoilla "Istu sydämeni puolelle...". Voisikohan olla kyse tästä runosta?

Runo "Yksinäisyys on uskaltamista" sisältyy kokoelmaan "Savikielellä minä ylistän" (1975). Se on luettavissa myös esimerkiksi Rakel Liehun runojen kokoelmasta Runot 1974-1997 (2002).

Liehu, Rakel: Runot 1974-1997 (WSOY, 2002)