Otsikko
Mistä Jyväskylän Möyrykadun nimi on tullut?

Kysytty

Mistä Jyväskylän Möyrykadun nimi on tullut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kirjastossa paikalla olevista kirjoista ei löytynyt tietoa Möyrykadusta.

Voisit ottaa yhteyttä Jyväskylän kaupunkirakenteen neuvontaan. Neuvonta palvelee kaupunkilaisia asuinympäristöön ja ja rakentamiseen liittyvissä asioissa. Linkki sivustolle Kaupunkirakenteen neuvonta | Jyväskylä.fi (jyvaskyla.fi).

Kysymyksiä ja palautteita voi laittaa palautepalveluun, jonka kautta palaute ohjautuu aihekohtaisesti oikealle asiantuntijalle vastattavaksi.

Sähköposti: kaupunkirakenne(at)jyvaskyla.fi