Mistä Carl Carltonin She's a Bad Mama Jama -biisi kertoo?

Kysytty

Mistä Carl Carltonin She's a Bad Mama Jama -biisi kertoo?

Vastaus

Vastattu

Carl Carltonin She's a Bad Mama Jama oli iso R&B-hitti, joka julkaistiin vuonna 1981. Kappaleen sanoitus on ylistys kauniille, kurvikkaalle naiselle. Urban Dictionary -sanakirjan mukaan Bad mamma jamma on nainen, jonka vartalon mittasuhteet ovat täydelliset.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bad%20Mamma%20Jamma

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Jokseenkin outoa viitata tässä yhteydessä Urban Dictionaryyn, kun otetaan huomioon, että selitysteksti siellä on suora lainaus kyseisen kappaleen lyriikoista. Ehkä sanoituksen referointi suoraan olisi ollut hyödyllisempää - nyt syntyy (luultavasti virheellinen) käsitys siitä, että termi olisi olemassa itsenäisesti kappaleesta riippumatta.