Mikä lastenlaulu alkaa sanoin: Kun pellollaan on maamies pikkuinen?

Kysytty

Mikä lastenlaulu alkaa sanoin: Kun pellollaan on maamies pikkuinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään Pikkuinen maamies säv. Robert Schumann, sanat trad. Löytyy Anni Tannin kevätlauluja-kasetilta tai - cd-levyltä (1989, jolla Johannes Kangas esittää laulun.

5 ääntä

Kommentit

Kuulin vuosia sitten Tyttötertsetti-kuoron kauniin laulun, jonka sanoista muistan vain, että siinä soudettiin mummolaan ja jotain airojen kolinasta. En löydä millään sitä laulua, mikähän se voisi olla?