Otsikko
Missähän Lassi ja Leevi -kokoelmassa on kirjastoaiheiset "jutut". Toisessa sarjakuvassa Lassi esitti kirjastonhoitajalle visaisen kysymyksen toisessa oli kyse…

Kysytty

Missähän Lassi ja Leevi -kokoelmassa on kirjastoaiheiset "jutut". Toisessa sarjakuvassa Lassi esitti kirjastonhoitajalle visaisen kysymyksen toisessa oli kyse palauttamattomista lainoista. Vaajakosken kirjaston tiskillä näin kopiot näistä,mutta eivät siellä tienneet, mistä kokoelmasta jutut olivat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palauttamattomia lainoja käsittelevä strippi, jossa Lassi pohtii kirjastonhoitajan
katsetta löytyy kokoelmasta Hymyä huuleen! Toista ei tähän hätään löytynyt,
mutta vihje: erikoisasiantuntijoina kannattaa käyttää peruskoulun
ala-astetta käyviä poikia. Lassi ja Leevi kuvaa erityisesti heidän
maailmaansa.