Missä voisin lukea vuoden 2008 Anna-lehtiä? Voiko vapaakappalekirjastoista tilata lehtiä lainaksi?

Kysytty

Missä voisin lukea vuoden 2008 Anna-lehtiä? Voiko vapaakappalekirjastoista tilata lehtiä lainaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Anna-lehteä vuodelta 2008 on lainattavissa ainakin Oulun kaupunginkirjastosta ja Kuusamon kaupunginkirjastossa. Lehden vuosikerran  pystyy varaamaan (kukin lehden numero varataan erikseen) OUTI-kirjastojen nettikirjastossa osoiteessa: https://outi.finna.fi/ . Varaamiseen tarvitset OUTI-kirjastokortin ja salanumeron. Jos sinulla ei ole kirjastokorttia tai salanumeroa, niin saat ne lähimmästä OUTI-kirjastosta. Varaukset voidaan tehdä myös lähikirjastossasi. Varaamasi lehdet voit sitten noutaa ja lainata lähikirjastostasi ja lukea ne kotona. Varaukset eivät maksa mitään, ainoastaan noutamattomista varauksista peritään OUTI-kirjastoissa 1€/varaus.

Toinen vaihtoehto on käydä Oulun kaupunginkirjastossa paikan päällä lukemassa lehdet. Ne ovat pääkirjaston varastossa.

Arja