Otsikko
Missä teoksessa ja milloin on julkaisu Kari Levolan runo Kysy minulta koivukujaa?

Kysytty

Hei!
Missä teoksessa ja milloin on julkaisu Kari Levolan runo Kysy minulta koivukujaa?

Vastaus

Vastattu

Kollegani selailivat Levolan runokokoelmia, mutta tätä tekstiä ei niistä löytynyt. Kaj Chydeniuksen Kuorolauluja 2 -vihkosen mukaan Chydenius on säveltänyt tekstin vuonna 1986. On mahdollista, että kyseessä on kokoelmien ulkopuolella julkaistu tai varta vasten laulettavaksi kirjoitettu teksti.