Missä runokirjasta löydän Irja Hiironniemen runo, joka ymmärtääkseni alkaa sanoilla " Sitten kun kaikki runot on kirjoitettu..."

Kysytty

Missä runokirjasta löydän Irja Hiironniemen runo, joka ymmärtääkseni alkaa sanoilla " Sitten kun kaikki runot on kirjoitettu..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy Irja Hiironniemen runokokoelmasta Kävelyllä paratiisissa : valitut ja uudet runot (Herättäjä-yhdistys, 1987). Runon nimi on Kun kaikki on tehty.

Kirjan alussa kerrotaan, että kirja sisältää runoja kirjoittajan aiemmista kokoelmista ja kokonaan uusista runoista koostuvan kokoelman Kävelyllä paratiisissa. Kun kaikki on tehty -runo sisältyy juuri tähän Kävelyllä paratiisissa -kokoelmaan.