Missä laulussa lauletaan näin. Unohtaisin eilisen, unohtaisin huomisen....

Kysytty

Missä laulussa lauletaan näin. Unohtaisin eilisen, unohtaisin huomisen....

Vastaus

Vastattu

Kukaan vastaajistamme ei tunnistanut etsimääsi laulua. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.