Missä kirjaston sivuilla on tietoa kannettavista koneista ja niiden lainaamisesta?? En löydä sitä mistään?

Kysytty

Missä kirjaston sivuilla on tietoa kannettavista koneista ja niiden lainaamisesta?? En löydä sitä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tieto kannettavista tietokoneista löytyy Turun kaupunginkirjaston sivulta kohdasta Asiakkaana kirjastossa ja siellä otsikon Turun kaupunginkirjaston työasemat -alta.
Suoraan siihen pääsee osoitteessa http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=1740
Kannettavia tietokoneita saa lainaksi pääkirjaston uutistorilla lainauskorttia ja kuvallista henkilötodistusta vastaan.
Laina-aika on kaksi tuntia.