Otsikko
Missä kappaleessa/elokuvassa/runossa on seuraavat sanat tai edes niitä muistuttavat lyriikat; ”Tiistai ja satoi vettä aivan kuin taivas itkisi. Me ainoat…

Kysytty

Missä kappaleessa/elokuvassa/runossa on seuraavat sanat tai edes niitä muistuttavat lyriikat;
”Tiistai ja satoi vettä aivan kuin taivas itkisi. Me ainoat oltiin baarissa kun ne radiossa ilmoitti, että Elvis on kuollut ja syy ei ollut sota Vietnamin. Ja sata vuotta sitten Viiltäjä Jack, sekin haudattiin. Joten mä pyysin, pistä radio kiinni
myyjätär, hei pistä radio kiin(ni). Sul on varmaan kauniit silmät mut pistä radio kiin(ni).”

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut kyseistä sitaattia, eikä sitä löytynyt hakemallakaan mistään. Ehkä joku palstan lukijoista tunnistaisi sen? Vastauksen voi kirjoittaa kommenttikenttään.