Otsikko
Missä Juhani Peltosen kirjassa on novelli, jossa vanhemmat päivittelevät, että ”ei Arvidille maistunut” vaikka aikamiespoika oli syönyt valtavan annoksen?…

Kysytty

Hei! Missä Juhani Peltosen kirjassa on novelli, jossa vanhemmat päivittelevät, että ”ei Arvidille maistunut” vaikka aikamiespoika oli syönyt valtavan annoksen?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Arvidille "ei maistant" Peltosen postuumiin Lähes täydellisiä käsityksiä kaikesta -kokoelmaan sisältyvässä novellissa Jäähyväiset.

0 ääntä

Kommentit

Mielikuva, että löytyy myös kirjasta Natalian kanssa (1981). Oli eräs kirjassa olleista Arvid Klevön valioaineista.