Missä Helvi Juvosen runossa sanotaan Kivet, joilla minua heititte, jäivät minuun?

Kysytty

Missä Helvi Juvosen runossa sanotaan Kivet, joilla minua heititte, jäivät minuun?

Vastaus

Vastattu

Etsitty runo on alun perin Pohjajäätä-kokoelmassa vuonna 1952 julkaistu Kasvu. Muistellut säkeet ovat runon alusta: "Kivet minuun singotut / jäi minuun."