Missä Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen numerossa oli pitkä artikkeli Espanjassa talviaan viettävistä suomalaisista ja artikkeli äsitteli mm. siellä…

Kysytty

Missä Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen numerossa oli pitkä artikkeli Espanjassa talviaan viettävistä suomalaisista ja artikkeli äsitteli mm. siellä ilmeneviä ongelmia (alkoholi ym.)? Myös kansikuva muistaakseni oli aiheesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeli oli Kuukausiliitteessä 9/2003.