Minun varaamani kirja on ollut sivujeni mukaan matkalla Mikkelistä Savonlinnaan nyt viikon. Tarvitsisin sen huomenna. Ehtisiköhän?

Kysytty

Hei, minun varaamani kirja on ollut sivujeni mukaan matkalla Mikkelistä Savonlinnaan nyt viikon. Tarvitsisin sen huomenna. Ehtisiköhän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvinkin mahdollista se on, sillä tiistaina on kuljetuspäivä. En kuitenkaan mene lupailemaan.