Minun pitäisi löytää internetistä tietoja Brasiliasta,Venezuelasta ja Kolumbiasta.Tietojen pitäisi koskea väestöä ja asutusta ja niiden pitäisi olla etenkin…

Kysytty

Minun pitäisi löytää internetistä tietoja Brasiliasta,Venezuelasta ja Kolumbiasta.Tietojen pitäisi koskea väestöä ja asutusta ja niiden pitäisi olla etenkin PROSENTTILUKEMIA. Olen löytänyt muutamia sellaisia lukuja, jotka ovat seuraavanlaisessa muodossa 2,4/1000, mutta haluaisin prosenttilukemia.Esim.lapsikuolleisuus,imeväiskuolleisuus ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilastokeskusen Maailma numeroina -taulukkopakettiin http://tilastokeskus.fi/tk/tp/maailmanumeroina/index.html on koottuna Excel-taulukkoon maittaisia rakennetietoja kaikista maailman valtioista. Maita on 241 ja teemoja yhteensä 248.