Otsikko
Minun kirjasto kortti katosi alle vuosi sitten. Tarvitsisin uuden. Olen 15 vuotias. Mitä teen

Kysytty

Hei minun kirjasto kortti katosi alle vuosi sitten. Tarvitsisin uuden. Olen 15 vuotias. Mitä teen

Vastaus

Vastattu

Hei, Helpointa on tulla käymään lähimmässä kirjastossasi. Ota jokin henkilöllisyystodistus mukaan, 15-vuotiaalla käy Kela-korttikin. Saat uuden kortin kadonneen tilalle saman tien. Kirjastokortti on ensimmäisellä kerralla ilmainen, mutta kadonneen kortin tilalle lunastettavasta uudesta kortista peritään Heili-kirjastoissa 2 euron maksu.