Minulla on yksi kirja lainassa, jonka palautuspäivä on toukokuussa 2012. Siinä lienee ohjelmistovirhe. En ole palauttanut kirjaa vielä, jos joku ohjelmistosta…

Kysytty

Hei, Minulla on yksi kirja lainassa, jonka palautuspäivä on toukokuussa 2012. Siinä lienee ohjelmistovirhe. En ole palauttanut kirjaa vielä, jos joku ohjelmistosta vastaava haluaa todistusaineistoa. Terv. ML

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eräpäivä on aivan oikea. Kysymyksessä on Puistolan kirjaston kokoelmiin kuuluva teos. Puistolan kirjasto on remontissa kevääseen saakka, joten sen kirjoille annetaan pitkä laina-aika.

http://www.lib.hel.fi/puistola/