Minulla on sellainen ongelma, että kun teen toisen asteen oppi-laitoksessa päättötyötä yrittäjän oikeusturvasta, niin en löydä internetistä mitään aiheeseen…

Kysytty

Minulla on sellainen ongelma, että kun teen toisen asteen oppi-laitoksessa päättötyötä yrittäjän oikeusturvasta, niin en löydä internetistä mitään aiheeseen liittyvää asiaa! Olen yrittänyt etsiä vaikka mistä tietoa, mutta en löydä!Alkavat keinot olla pikkuhiljaa vähissä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yrittäjän oikeusturvasta löytyy tietoa internetistä, kun hakee vaikkapa Googlesta hakulausekkeella 'yrittäjät oikeusturva'. Tuloksesi saa useita linkkejä. Haku Alta Vistasta samoilla hakusanoilla antaa hieman eri hakutuloksen, joten kannatta käyttää useampaa kuin yhtä hakupalvelua. Jos haet aiheesta tietoa kirjoista, kannattaa käyttää hakulauseketta 'yrittäjät tai yrittäjyys'ja hakea viitelistasta yrittäjyyttä koskevia yleisiä oppaita.