Otsikko
Minulla on pitkään ollut Helmet kortti, mutta en ole käyttänyt sitä aikoihin. Onko kortti jotenkin mennyt pois voimasta, kun kirjautuessa kohdan "tilaa uusi…

Kysytty

Minulla on pitkään ollut Helmet kortti, mutta en ole käyttänyt sitä aikoihin. Onko kortti jotenkin mennyt pois voimasta, kun kirjautuessa kohdan "tilaa uusi salasana" kautta, sivusto ei tunnista kirjastokortin numeroa. Tuleeko minun siis hakea uusi kortti vai onko minulla enää oikeutta korttiin, koska en asu pääkaupunkiseudulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston rekisteristä poistetaan asiakastiedot, jos korttia ei ole käytetty kolmeen vuoteen eikä kortilla ole selvittämättömiä lainoja ja maksuja.

Sinun pitäisi käydä missä tahansa Helmet-kirjastojen toimipisteessä, niin saat uuden kortin. Varaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus. Voit myös tehdä Helmetissä ennakkorekisteröitymisen alla olevasta linkistä.

https://luettelo.helmet.fi/selfreg*fin~S9