Otsikko
Minulla on noin 50 venäjänkielisiä kirjoja. Kaikki ovat hyvässä kunnossa. Haluaisin anta ne lahjaksi kirjastolle. Onko se mahdollista?

Kysytty

Moi.
Minulla on noin 50 venäjänkielisiä kirjoja. Kaikki ovat hyvässä kunnossa. Haluaisin anta ne lahjaksi kirjastolle.
Onko se mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tuoda kirjat Pasilan kirjastoon nähtäväksi tai toimittaa ne Pasilaan oman lähikirjastosi kautta. Venäjänkielisestä kokoelmasta vastaava päättää liitetäänkö ne kokoelmiin. Kirjat, joita ei oteta kokoelmiin, laitetaan kierrätykseen. Linkki kirjaston yhteystietoihin http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto/Yhtey…