Otsikko
Minulla on maksuja 12,50 ja siis lienen lainauskiellossa. Onko tätä summaa mahdollista maksaa netissä vaikkapa verkkopankin avulla tms.?

Kysytty

Moi, minulla on maksuja 12,50 ja siis lienen lainauskiellossa. Onko tätä summaa mahdollista maksaa netissä vaikkapa verkkopankin avulla tms.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Turun kaupunginkirjastossa ei ole mahdollista maksaa maksuja verkkopankin kautta. Voit maksaa maksusi missä tahansa Vaski-kirjastossa. Kaikissa Turun kaupunginkirjaston toimipisteissä voi maksaa myös pankkikortilla.