Otsikko
Minulla on käyttäjätunnus irjastoon, haluaisin uusia lainojani mutten tiedä miten se onnistuu.neuvotko?

Kysytty

Minulla on käyttäjätunnus irjastoon, haluaisin uusia lainojani mutten tiedä miten se onnistuu.neuvotko?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojärjestelmässä netin kautta uusiminen ei toistaiseksi ole mahdollista. Lainojen uusinta on mahdollista puhelimitse numero 0600-060504 (5,80 mk + ppm). Kirjastokortti ja uusittavat kirjat on hyvä olla käsillä. Kirjastossa käymällä voi lainoja uusia pelkällä kirjastokortilla (max 5x). Varattua aineistoa ei voi uusia.